UA | RU
Контактна інформація
Київ
Замовлення

1. Я можу зробити замовлення по телефону?

Звичайно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:

  1. Прізвище та Ім'я одержувача
  2. Номер телефону одержувача
  3. Артикул товару (вказаний поруч з фото товару)
  4. Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
  5. Спосіб оплати (Передоплата або оплата при отриманні)

2. Я вирішив зробити замовлення в нічний час. Як це зробити?

Замовлення на сайті оформляються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 8:00 до 20:00, Нд з 9:00 до 18:00)

3. Я не зміг відповісти на дзвінок з інтернет-магазину. Що робити?

Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить вам пізніше.

4. Моє замовлення не було відправлено. Чому?

Ми відправляємо замовлення тільки після того, як зв'яжемося з клієнтом і Він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнту, замовлення не відправляється.

5. Я хочу внести зміни в Оформлене замовлення. Як це зробити?

Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.

6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?

На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, то менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нам за телефонами, вказаними на сайті.

7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?

Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.

8. Якщо ціна на сайті і в роздрібному магазині відрізняється?

Ми працюємо за єдиною ціною, але так як акції можуть проходити тільки на сайті або тільки в роздрібному магазині - то ви можете придбати товар за більш вигідною пропозицією.

9. Чи можу я купити товар, якого немає в наявності?

Якщо в картці товару горить кнопка" передзамовлення", то ви можете залишити своє замовлення, отримавши знижку за очікування товару, передоплата не є обов'язковою. І як тільки товар потрапить на наш склад - менеджер відразу ж з Вами зв'яжеться і обумовить актуальність замовлення і доставку.

Якщо на товарі не вказана ціна, то на жаль, саме цей товар ви купити не зможете. Але наші менеджери із задоволенням допоможуть вам підібрати аналог.

Доставка

1. Скільки коштує доставка по Україні?

Детальна інформація за посиланням https://fenix.ua/dostavka/

2. Чи входить в ціну товару вартість доставки? Або треба платити за доставку окремо?

Вартість доставки не включена у вартість товару. Ви окремо оплачуєте доставку у відділенні Нової Пошти або кур'єру.

3. Як довго доставляються посилки?

Доставка кур'єром по Україні здійснюється по будніх днях з 11:00 до 17:00.

Доставка по Україні Новою Поштою або кур'єром-термін 1-2 дні.

4. У мене ще немає паспорта. Як я можу отримати посилку на Новій пошті?

Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилки на Новій пошті за посиланням нижче.

https://novaposhta.ua/ru/dokumenti_na_otrumannya_

5. Мені прийшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?

Після відправки ми відправляємо SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте свою посилку на Новій пошті і можете відстежувати її статус.

6. Як я дізнаюся, що моє замовлення прибув на склад Нової пошти і його можна отримувати?

Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової пошти з повідомленням про прибуття посилки.

Для перевірки статусу посилки, можете ввести номер ТТН (його можна знайти в SMS-повідомленні, яке ми надіслали після відправки посилки) на сайті Нової пошти в розділі Відстежити вантаж

7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?

Все просто. При оформленні замовлення Ви вибираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитися зі списком складів можна на сайті http://novaposhta.ua/

Після відправки посилки, ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером ви можете відстежити, де знаходиться ваша посилка і коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти в розділі Відстежити вантаж.

Після того, як ваша посилка прибула, нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або водійські права, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, пред'являєте свої документи, оплачуєте посилку і доставку.

8. Я випадково вказав доставку в інше місто? Як змінить замовлення?

Наш менеджер буде дзвонити Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете поміняти адресу доставки або внести будь-які інші зміни в замовлення.

Оплата

1. Як я можу оплатити товар?

Всі доступні способи оплати можна подивитися в розділі Оплата

Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить всі деталі.

2. Чи можу я зробити передоплату, що б заощадити на доставці?

Звичайно! Ви можете оплатити замовлення відразу ж після його оформлення на сайті. Існує 2 способи передоплати:

  1. Ви можете оплатити замовлення банківською картою (розрахунковою або кредитною) або за рахунком-фактурою;
  2. Платіжна система Interkassa, яка дозволяє здійснювати моментальні платежі за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карт Visa, MasterCard у всьому світі (без комісії).

3. Мені повернуть гроші, якщо товар з якої-небудь причини Мене не влаштує?

Звичайно. Ми завжди йдемо назустріч клієнтам.

4. Я оплатив товар по Interkassa відразу після оформлення замовлення, але вирішив скасувати замовлення. Мені повернуть гроші?

Звичайно. Сума, сплачена Вами, буде перерахована будь-яким зручним для Вас способом.

5. Я оплатив замовлення на карту Приват Банку. Як мені повідомити про це?

Ми рекомендуємо відразу ж зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті, або написати в онлайн-чат і повідомити № замовлення, суму і ваше прізвище.

Якщо ж Ви оплатили замовлення в неробочий час, наші менеджери побачать Вашу оплату в робочий час і зателефонують Вам для підтвердження замовлення.

Пам'ятайте, що чим оперативніше Ви оплатите замовлення і повідомте нам про це, тим швидше ми відправимо замовлення.

Гарантія

1. Яка у Вас гарантія на товар?

Ми гарантуємо якість продукції, яка представлена в інтернет-магазині Fenix.ua! саме тому наш магазин надає вам гарантію на весь асортимент. Всі умови по гарантії описані нижче.

https://fenix.ua/garantiya/

2. Не включається новий ліхтар, що робити?

Перше і найголовніше, що необхідно зробити в цій ситуації - ознайомиться з інструкцією по експлуатації пристрою. У разі, якщо за допомогою інструкції не вдалося вирішити проблему - прибрати всі прокладки між контактами і акумуляторами і перевірити рівень заряду акумулятора.

Увага! Самостійна спроба ремонту ліхтаря, позбавляє вас гарантійного обслуговування від виробника. Не ризикуйте! Звертайтеся до професіоналів.

3. Ліхтар світить менше заявленого часу, зазначеного в характеристиках.

Всі ліхтарі ТМ Fenix, тестуються за правилами ANSI. Тестування часу світіння ліхтаря в різних режимах, відбувається наступним чином-включається ліхтар на необхідному режимі і світить він до тих пір, поки повністю не згасне від розряду батареї, враховуючи режими, на які ліхтар перемикається. Тобто, якщо зазначено, що ліхтар на максимальному режимі світить 2 години 40 хвилин, це означає, що якщо його включити на максимальний режим і чекати до моменту повного розряду батареї, він буде світити 2 години 40 хвилин, з урахуванням режимів, на які драйвер його буде перемикати.

На дисплеї ліхтаря вказано фактичний час світіння ліхтаря в конкретному режимі. Тобто, якщо вказано 1 годину 30 хвилин в максимальному режимі, це означає, що ліхтар буде світити 1 годину 30 хвилин до перемикання в режим нижче (в даному випадку в мінімальний. У кожного ліхтаря по різному драйвер налаштований).

4. Що таке ANSI?

ANSI (Американський Національний інститут стандартів) - впливова північноамериканська організація, що займається розробкою і координацією робіт зі створення стандартів у всіляких областях науки і техніки від тваринництва і РОСЛИННИЦТВА до енергетики та електроніки, в тому числі і в галузі зв'язку. Штаб-квартира розташовує у Вашингтоні. ANSI є офіційним представником США в міжнародній організації зі стандартизації (International Organization for Standardization - ISO), а також в міжнародній електротехнічній комісії (International Electrotechnical Commission - IEC). ANSI об'єднує урядові організації, бізнес організації, приватних осіб.

Головною метою ANSI є координація і допомога, співпрацюючим організаціям в розробці стандартів. Також ANSI взаємодіє з іншими міжнародними організаціями для забезпечення універсальності і застосовності розроблюваних продуктів і технологій по всьому світу.

5. Як мені відправити товар на сервісне обслуговування?

Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування проводиться тільки після відправки фото, на якому видно стан товару, на нашу електронну пошту: [email protected].

Графік роботи ПН-ПТ з 9: 00 до 17: 00.

Повернення

1. Скільки у мене є часу на повернення товару?

Повернути товар, який користувачеві не підійшов з яких-небудь причин, можна протягом 14 днів, починаючи з моменту доставки виробу кур'єром або отримання посилки. Повернення товару здійснюється компанією Нова Пошта.

2. Як я можу повернути товар?

Для здійснення процедури повернення Вам необхідно:

  1. Переконатися, що Товар не має слідів використання і пошкоджень, Товар в повній комплектації (як на момент покупки), збережені всі споживчі властивості (Товар включається, всі функції працюють), збережена упаковка.
  2. Написати нам на пошту [email protected] із зазначенням в темі листа " заявка на повернення», і повідомити номер замовлення, назву товару і причину повернення.
  3. Надійно запакувати і відправити Товар нам за даними, які надав менеджер магазину.

ВАЖЛИВО: НЕ ВІДПРАВЛЯЙТЕ ПОСИЛКУ ПІСЛЯПЛАТОЮ!

3. Коли я отримаю свої гроші за товар?

Грошові кошти будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання товару магазином.

4. Я виявив шлюб. Мені повернуть гроші або поміняють товар?

Звичайно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей.

Сервіс та ремонт

1. Чи можу я обслужити у вас ліхтар не по гарантії?

Звичайно, у нас є сервісний центр, який допоможе вам вирішити будь-яке питання.

Контакти сервісного центру Fenix:

Електронна пошта: [email protected]
Графік роботи: ПН-ПТ з 9: 00 до 17: 00.

2. Скільки буде коштувати ремонт ліхтаря не по гарантії?

Все залежить від конкретного випадку, вартість ремонту можна буде отримати, тільки після огляду ліхтаря майстром.

3. Мені потрібні запчастини, Чи можу я їх купити у Вас?

Так, звичайно. Для замовлення звертайтеся в сервісний центр. Менеджер відповість на всі ваші запитання.

Контакти сервісного центру Fenix:

Електронна пошта: [email protected]
Графік роботи: ПН-ПТ з 9: 00 до 17: 00.

0
0
Оберіть мову сайту: