UA | RU
Контактна інформація
Київ

Наявність офіційної гарантії – досить важливий фактор, який може грати ключову роль під час вибору схожих товарів від різних виробників. Адже якщо компанія впевнена в якості своєї продукції, вона обов'язково дасть покупцям гарантію у вигляді особистих зобов'язань.

І компанія Fenix щодо цього яскраво демонструє турботу про кожного свого покупця.

Гарантія від 1 до 5 років на товари Fenix

Має на увазі абсолютно безкоштовний ремонт у разі будь-яких поломок вже в процесі експлуатації. Для отримання необхідних ремонтних послуг достатньо зберегти чек про покупку, оригінальне пакування товару, заповнений гарантійний талон та звернутися з ними до офіційного сервісного центру. Однак важливо дотримуватись правил надання гарантії і не намагатися розбирати чи ремонтувати товар самостійно.

Обмін товару

Протягом двох тижнів покупець має право замінити куплений товар на ідентичний або рівноцінний за характеристиками, якщо в придбаному примірнику буде виявлено будь-які дефекти. Але завдяки суворій багатокроковій системі контролю якості, виявлення таких дефектів вже покупцем практично виключено.

Умови гарантії

Гарантійні зобов'язання можуть бути анульовані у разі, якщо несправності виникли з однієї з таких причин:

  • нецільове використання товару;
  • порушення правил експлуатації;
  • самостійне розбирання чи ремонт;
  • використання неякісних елементів живлення або витік електроліту;
  • інші несправності, що виникли внаслідок недотримання правил експлуатації або несправності, перелічені в інструкції до товару та які не покриваються гарантією.

Сервісний центр

Компанія Fenix надає можливість якісного сервісного обслуговування будь-якого свого товару, яке включає кваліфікований ремонт в сервісних центрах. Після закінчення гарантійного терміну ремонт буде платним, проте плата стягуватиметься лише за необхідні деталі оригінального виробництва.

Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування здійснюється тільки після звернення на нашу гарячу лінію 080 033 68 25 або у вайбер чат.

ПЕРЕВІРКА СЕРІЙНОГО НОМЕРА

Компанія Fenix дбає про те, щоб кожен ліхтар, випущений під цим брендом, був надійно захищений від підробок. Саме тому будь-який екземпляр отримує свій унікальний серійний номер, яким легко можна перевірити його справжність. Це 11-значний код, нанесений на корпус ліхтаря та продубльований на його упаковці.

Щоб переконатися, що у вас в руках справді справжній ліхтар Fenix, на який поширюється офіційна гарантія, і який відрізняється бездоганною якістю, просто введіть цей код у вікно нижче та натисніть кнопку «Перевірити» для отримання результату.

В отриманій інформації буде підтверджено серійний номер, вказано деякі особливості ліхтаря, наприклад, його колір та тип рефлектора, а також зазначено, що країна продажу – Україна (Sales country/area: Ukraine). Це дуже важливо, оскільки гарантія для бренду Fenix – регіональна і звертатися до сервісного центру у разі виникнення неполадок необхідно у країні, в якій ліхтар придбано.

Якщо після натискання на кнопку «Перевірити» буде отримано повідомлення: Serial Number: ***** Invalid! "номер недійсний", значить ліхтар не оригінальний і гарантія компанії Fenix на нього не поширюється!

Як офіційний представник бренду, ми відстежуємо серійні номери кожного ввезеного в країну ліхтаря Fenix і гарантуємо своїм покупцям захист від нелегальних копій та низькоякісних підробок.

Наявність на ліхтарі серійного номера та його відповідність одному з номерів бази є гарантією справжності світлодіодного обладнання та того, що офіційна гарантія та весь обсяг сервісу поширюються на нього у повному обсязі.

Введіть 11-значний серійний номер, розміщений на ліхтарі або на упаковці:

0
0
Оберіть мову сайту: